Arensbach er en del af Byg Garanti: En ekstra sikkerhed for dig

Byg Garanti

For at skabe yderligere tryghed hos vores kunder har vi valgt at blive medlem af Dansk Byggeri – Byg Garanti, hvilket er et sikkerhedsnet for dig som forbruger.

Byggaranti

Hvad er Byg Garanti?

Garantiordningen har til formål at sikre og udbygge et tillidsfuldt forhold mellem forbrugere og medlemsvirksomheder. Garantiordningen fungerer som et sikkerhedsnet under private forbrugere i tilfælde af fejl og mangler ved det håndværk, som en medlemsvirksomhed af Dansk Byggeri har udført. Kun virksomheder, der er medlem af Dansk Byggeri, er omfattet af Byg Garanti. Byg Garanti dækker fejl og mangler på op til 150.000 kr., hvis medlemsvirksomheden ikke kan efterleve kravet. Nogle typer opgaver er dog ikke dækket af byggaranti. 

Læs mere om Byg Garanti

Kontrahering

Hos Arensbach Entreprise A/S går vi op i at have klare aftaler. Dette er nemlig med til at sikre, at du står tilbage som en tilfreds kunde, når vi har udført det aftalte håndværk. Vi kontraherer som udgangspunkt altid med AB-Forbruger som aftalegrundlag, uanset opgavens størrelse, hvilket sammen med vores standardtilføjelser og -fravigelser altid fremgår af vores tilbud.

AB-Forbruger er ikke en lov, men fungerer som såkaldte agreed documents. Det er et sæt regler, som er blevet fastlagt af parter med modsatrettede interesser, således at regelsættet afspejler ligevægt mellem byggeriets deltagere. Forbrugerrådet Tænk anbefaler dette aftalegrundlag, når man som forbruger indgår aftaler om byggeri. 

Vi står til ansvar for vores arbejde i op til 10 år, efter det er udført. Desuden tegner og betaler vi en All-Risk forsikring på din byggesag, når du bygger med os. 

Bemærk: Såfremt at vores bygherre ikke er forbruger, kontraherer vi som udgangspunkt med AB18 forenklet.

Anmeld håndværker: Se, hvad vores kunder siger​

Hos Arensbach Entreprise A/S opfordrer vi alle vores kunder til at anmelde deres oplevelse af os på Anmeld Håndværker. Dette er et godt redskab for os til at optimere vores service.

Udover en skriftlig udtalelse bliver vi vurderet på følgende kriterier:

  • Kontakt: Hvor let er håndværkeren at komme i kontakt med?
  • Aftaler: Holder håndværkeren de aftaler, som I fælles har lavet?
  • Pris: Er det den rigtige pris, der er faktureret i forhold til aftalen?
  • Tilfredshed: Er du som bygherre tilfreds med løsningen?
  • Oprydning: Gjorde håndværkeren ordentligt rent efter sig?